torsdag 12 mars 2009

9 månader

Sitta är kul...



...men man kan ju också stå och leka

8 kommentarer:

Tojjan... sa...

Heja Lilla L! Du är superduktig. Och vilket häftigt lek-och-stå bord du har!

//mvh Tojjan

Anonym sa...

Wow, vad stor hon känns helt plötsligt! Fina fina lilla L. Här tränar vi för fullt på tecken, tjejerna kan både ko, katt och overall :D
Kram!

Anonym sa...

Hej!

Brukar vara inne och läsa på er blogg då jag har en liten Saga född 27 maj 08 med DS.

Idag blev jag lite nyfiken på ert fina lekbord. Har ni köpt, lånat eller tillverkat det?

Maria
www.varsaga.bloggagratis.se

Anonym sa...

Haj!
Jag går in på er blogg då och då. Jag blir varm om hjärtat av ert engagemang och av att få ta del av era tankar och funderingar.Vilken fin liten kusin S och H har fått!
Hälsningar från deras farmor

Fredric och Jag sa...

VIlken underbart söt liten tjej. Har själ en pojke med DS född 22/12-08

Anonym sa...

Hej. Tittar in på er fina sida. Har en pojke som är född den 26 mag 08 med ds och hjärtfel. Var bor ni någonstans? Så söt hon e er lilla flicka. Vi har också en blogg till våran lille maximoz www.maximozolsson.blogg.se Kram Chatrine

Lilla L sa...

Tojjan: TACK! Jag kämpar på....

Moster Majsan: Härligt att höra att ni är så flitiga med teckenträningen....

Sagas mamma: Har kikat in på er blogg och lämnat en liten hälsning...

S och H:s farmor: Vad roligt att du är inne och läser! Tack för dina snälla ord...

Catrine: Grattis till din prins!

Chatrine: Vad roligt med en jängammal kompis till Lilla L. Vi bor i Sthlm...

Lena sa...

Men halåååå, stora damen.
Vad fin hon är!

/Lena