onsdag 30 december 2009

Det är vi som haft tur...



-"Lilla L har verkligen haft tur som fått just er som föräldrar"

Den kommentaren har vi fått flera gånger från mer avlägsna bekanta. Och ja, jag vet att man bara vill vara snäll och menar väl och ja, hon kanske har haft tur. Men i mitt stilla sinne tänker jag alltid - men det är ju vi som haft tur som fått just Lilla L till vår familj. Men det undrar jag om andra verkligen förstår....

På bilden - en liten L som stretchar efter julmiddagen!

God fortsättning!

6 kommentarer:

Lena sa...

Förstår dig helt.

Moster Majsan sa...

Alla som får vara nära lilla L har tur! Kusin S tittar på korten av L i mobilen och säger att hon längtar såå efter sin lillkusin!

Anonym sa...

Det är så tänkvärt det du skriver! Ibland tänker jag på vad jag själv hade sagt om jag inte har den erfarenheten som jag har nu...
Alla som får vara i närheten och se en lilla L eller en lilla A växa upp har tur!
Kram från sofia

Lilla L sa...

Majsan; Lilla L är lycklig som har sina gulliga kusiner. Synd bara att ni inte bor 50 mil närmare...

Sofia, Jag vet, jag tänker likadant. Jag har lärt mig så mycket redan av den här resan. Gott Nytt År till er!

Jenny sa...

Den kommentaren får vi oxå ofta och vi vänder oxå gärna på det och säger att det VI som haft tur att få vår lilla glädjespridare till oss..!

Må gott i kylan!

/Jenny

Anonym sa...

En sån otroligt söt liten flicka. Helt underbar =)