måndag 2 februari 2009

Men mamma...

Mamma H skriver:

Förra helgen var vi i Växjö och hälsade på min syster med familj. Då passade vi på att besöka Växjö city och handlade en hel del nya kläder åt brorsorna. Lillebror M fick helt ny outfit från butiken Lindex, mycket nöjd. När han skulle gå till skolan dan därpå ville jag märka hans nya kläder med namn i fall någon annan skulle ha samma tröja och den skulle komma bort. Lillebror M tittade på mig som om jag var tappad bakom en vagn;

- Men mamma, tror du verkligen att någon av mina kompisar skulle åka till Växjö för att handlar kläder?

Nej, det förstås.

3 kommentarer:

Lena sa...

Hi,hi....

Anonym sa...

Vaddå, det skulle väl mycket väl kunna hända... Nu förstår jag inte hur han tänker? =)

Anonym sa...

Underbar! Jag älskar barns sätt att tänka!