fredag 23 oktober 2009

Metro

Här kommer en länk till dagens Metro, där Lilla L och jag är med.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken liten sötnos! Sötare unge har sällan skådats. Och vad bra att ni är med i Metro blir läst av så många. Fler positova förebilder behövs för att väga upp all negativ publicitet kring DS. Heja er!!
Kram, Malin

Anonym sa...

Positova... Ni förstår vad jag menade, hoppas jag.
/Malin

sofia sa...

Heja Lilla L!! Du och din familj har blivit mina nya idoler! Som nybliven DS-mamma är det fantastiskt att det finns sådana som ni som står upp för våra barn. Ni är vardagshjältar!
/Sofia

Anonym sa...

Jag tycker det är bra att du påpekar att sjukvårdens info inte var tillräcklig. Det är ju jätteviktigt att få veta hur allt är, och att man känner att man får välja -och att man kan förvänta sig den hjälp från samhället som man kan komma att behöva. Men just okunskap är nog en stor anledning till rädsla. Tycker det är jättefint att få läsa om lilla L, trots att jag inte har egna barn. Sen är hon ju så söt också.

Masarinmamman sa...

Heja er som står upp för lilla L och hennes vänner! Hon är dessutom den sötaste pralin man kan tänka sig. Tänker på er och håller tummarna för att ni alla håller er friska inför den kommande operationen.