måndag 20 oktober 2008

För mycket downs....

Mamma H skriver:

Ibland blir det bara för mycket. I dag har jag och Lilla L haft en mysdag, till största delen inomhus. Tiden då hon sov ägnade jag mig åt följande; uppdatera mig på diverse bloggar (många av dom ds-relaterade), se 3 olika TV-intervjuer med Sören Olsson ang hans bok "Prins Annorlunda", läsa igenom Anna Ekeblads krönika i Aftonbladet http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article3547246.ab samt alla dom 74 kommentarer hon fått som respons på artikeln. Sen var jag mätt. Proppmätt. Så mätt att jag bara ville kräkas på allt vad downs heter. Pappa J undrar försiktigt varför jag frossar så mycket. Jag vet inte. Men jag kan bara inte låta bli. Fast jag skulle nog må bättre av att tagga ner, i alla fall lite grand. Ibland blir det bara för mycket....

Inga kommentarer: