tisdag 21 oktober 2008

kärleksförklaring

Storebror H skriver:

jag gillar Lova på alla olika sätt. Hon är gullig , hon gillar mig jätte mycket och jag gillar henne. Hon gillar när jag kittlar henne på magen. Hon skrattar otroligt mycket när jag ler åt henne. När jag såg henne för första gången tittade hon inte så mycket men var fortfarande gullig. Hon har och hade väldigt mycket hår. Vi försöker väldigt mycket med tecken och det funkar också för det mesta. Hon gillar mycket babba , bibbi , bobbo , dadda , diddi , doddo om ni har hört talas om dom. Men hennes absoluta favorit leksak är en rund skallra som hon ärvt av först mig och sen malte min bror. Ibland kan jag ligga bredvid lova i högst en halvtimme och minst tio minuter så jag gillar verkligen Lova SLUT.

4 kommentarer:

Grodansmamma sa...

Åhh, nu gråter jag.....

Anonym sa...

Ja storebror H, du har fått en jätte fin lillasyster. Och hon har fått en jätte fin storebror!!

Lena sa...

Ja då fick man gråta lite idag också.
Så otroligt fint skrivet storebror om kärlek till sin lillasyster.

Anonym sa...

Vilken tur storebror H att Lova har en sådan fin storebror som du!
Vad fint du beskriver din kärlek till henne.