söndag 2 augusti 2009

My master

Mamma H skriver;

Jag är en otålig person. Jag har ett väldigt dåligt tålamod. Det har jag fått från min älskade far. Han är likadan. Oavsett om det gäller städning eller ett beslut som ska fattas så vill jag att det ska gå fort. Fort, fort. Med Lilla L går det långsammare när jag vill att det ska gå fortare. Hon är bara 1 år men lär mig redan att det inte alltid måste gå fort. Man kommer fram ändå. Lilla L kommer fram ändå. Tänk - bara 1 år och redan my master!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, tänk vad dess små liv har mycket att lära oss.
Saga har gjort att jag ser på saker och ting med andra ögon. Underbart för det mesta men frustrerande och lite ledsamt ibland...

Av det jag kan läsa om lilla L här verkar hon vara en rikgit "goding". Duktig på mycket!

Ha en fortsatt trevlig resa!

Kram Maria